Παρουσίαση των υποψηφίων Δημάρχων που στηρίζει το ΚΚΕ στο νομό Γρεβενών

Με την παρουσίαση των υποψηφίων δημάρχων που θα στηρίξει το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας στους Δήμους του Ν. Γρεβενών, ανοίγουμε μια ουσιαστική συζήτηση με τους εργαζόμενους για την αναγκαιότητα της καθημερινής αγωνιστικής στάσης που θα συνδεθεί με τις τοπικές εκλογές του Νοέμβρη και θα δώσει ώθηση στην πάλη του λαού... του νομού Γρεβενών.
Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί το επόμενο διάστημα με την εφαρμογή των σκληρών αντιλαϊκών μέτρων και την προώθηση των αντιδραστικών αλλαγών του « Καλλικράτη» η κατάσταση για το λαό θα γίνει ακόμα πιο δραματική.
Η Διοικητική μεταρρύθμιση του Καλλικράτη είναι εργαλείο στα χέρια του κεφαλαίου, με το οποίο θα προωθηθούν πιο γρήγορα οι αναδιαρθρώσεις, οι αντιδραστικές αλλαγές που υπηρετούν τα συμφέροντα των επιχειρηματιών.
Τα όργανα του Καλλικράτη, οι περιφέρειες και οι δήμοι είναι μηχανισμοί του κράτους, της εξουσίας των μονοπωλίων κι αυτό δεν αλλάζει επειδή μεσολαβεί η εκλογή τους.
Οι εκλογές για την τοπική διοίκηση που θα γίνουν τον ερχόμενο Νοέμβρη, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να διορθώσει ο λαός την ψήφο που έδωσε τον Οκτώβρη του 2009. να καταψηφίσει τα κόμματα του δικομματισμού για τη βαθιά αντιλαϊκή πολιτική που εφαρμόζουν, να καταψηφίσουν του δημάρχους, που με τη στάση τους και την πρακτική τους έβαλαν πλάτη στην εφαρμογή αυτής αντιλαϊκής πολιτικής.
Δεν έχει καμιά βάση ο διαχωρισμός των προβλημάτων σε γενικά και τοπικά όπως ισχυρίζονται τοπικά στελέχη από τα κόμματα του δικομματισμού με στόχο τον εγκλωβισμό λαϊκών δυνάμεων στις γραμμές τους. Τα τοπικά προβλήματα απορρέουν από τα γενικότερα.
Δεν ακούστηκε ούτε μια φωνή διαμαρτυρίας από τις παρατάξεις του δικομματισμού στην τοπική αυτοδιοίκηση του νομού για τη νέα αντιλαϊκή επίθεση που έχει εξαπολύσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την στήριξη του ΛΑΟΣ και την ανοχή της ΝΔ, στα λαϊκά εισοδήματα, με το πρόσχημα της οικονομικής κρίσης, με περικοπές μισθών, επιδομάτων, 13ου και 14ου μισθού, αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, νέα αύξηση των τιμών και των φόρων στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης.

Οι υποψήφιες Δήμαρχοι που στηρίζει το ΚΚΕ στο νομό Γρεβενών

Δήμος Γρεβενών
Ονοματεπώνυμο: Ντάγκα Παναγιώτα, Όνομα πατέρα : Χρήστος
Έτος γέννησης: 1967
Κάτοικος : Γρεβενών
Επάγγελμα: Δασκάλα
Κοινωνική δραστηριότητα : Μέλος της Ν.Ε. Γρεβενών του ΚΚΕ, Μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας του Νομαρχιακού Τμήματος Γρεβενών της ΑΔΕΔΥ, Μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Γρεβενών, Μέλος της Γραμματείας Γρεβενών του Π.Α.ΜΕ.
Οικογενειακή κατάσταση : Έγγαμη και μητέρα δύο παιδιών

Δήμος Δεσκάτης
Ονοματεπώνυμο : Τζιώλα Μαρία Όνομα πατέρα : Κων/νος
Έτος γέννησης : 1974
Κάτοικος : Δεσκάτης.
Επάγγελμα : Εκπαιδευτικός, απόφοιτος της Αγγλικής Γλώσσας.
Κοινωνική δραστηριότητα : Γεν. Γραμματέας του Συλλόγου Γυναικών Δεσκάτης. Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Α΄ Δημοτικού Σχολείου Δεσκάτης. Μέλος της Γραμματείας Εκπαιδευτικών Ν. Γρεβενών του Π.Α.ΜΕ.
Οικογενειακή κατάσταση : Έγγαμη και μητέρα δύο παιδιών.

Καλούμε όλο το λαό του Νομού, απευθυνόμαστε σε όλους τους εργαζόμενους, σε όλες τις εργατικές – λαϊκές οικογένειες, τους νέους και τις νέες, απευθυνόμαστε ιδιαίτερα σε αγωνιστές από άλλους πολιτικούς χώρους, που εναντιώνονται στην αντιλαϊκή πολιτική και στον «Καλλικράτη», που προβληματίζονται για την πορεία των εξελίξεων.
Τους καλούμε να κάνουν μια νέα αρχή, να πάρουν την απόφαση και να συναντηθούν με τη «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ», να αγωνιστούν μέσα από τις γραμμές της, συζητώντας ειλικρινά διαφορετικές θέσεις και προτάσεις, τον άλλο δρόμο ανάπτυξης που θα είναι σε όφελος του λαού.
Αυτό το βήμα είναι σημαντικό, θα δυναμώσει την κοινή μας προσπάθεια, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη του λαϊκού κινήματος.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να πλαισιώσουν αυτήν την προσπάθεια, να συμπορευτούν με τα ψηφοδέλτια της Λαϊκής Συσπείρωσης, να αγωνιστούν για το δικό τους μέλλον και το μέλλον των παιδιών τους.

Κοινή Ανακοίνωση του υποψήφιου Αντιπεριφερειάρχη Γρεβενών και των υποψήφιων Δημάρχων Γρεβενών και Δεσκάτης.

Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες,
Αγαπητοί γονείς, εκπαιδευτικοί,
 
Αυτές τις μέρες που ανοίγουν τα σχολεία γίνεται από την κυβέρνηση μια συστηματική προσπάθεια «πλύσης εγκεφάλου» για τις αλλαγές στην εκπαίδευση και το λεγόμενο «νέο σχολείο».
Πράγματι, το σχολείο είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μιας οικογένειας εργαζομένων.

Κι αν ειδικά φέτος , στον αστερισμό του αντιλαϊκού μνημονίου, τα χρόνια προβλήματα παίρνουν εκρηκτικές διαστάσεις (τμήματα χωρίς εκπαιδευτικούς, πολυπληθή τμήματα των 30 μαθητών, ακατάλληλα και επικίνδυνα σχολικά κτίρια,  πενιχρή χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών κ.α.)τα χειρότερα έρχονται!
Αυτοί που παίρνουν το μισθό, τη σύνταξη, τις εισφορές τόσων χρόνων, την ασφάλιση, ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας, είναι αυτοί που τώρα προωθούν ένα σχολείο που τη λειτουργία του θα την πληρώσουν ξανά οι λαϊκές οικογένειες. Ένα σχολείο που δε θα είναι ίδιο για όλα τα παιδιά, που το τι θα μαθαίνουν και το πώς θα μαθαίνουν τα παιδιά θα το καθορίζουν οι επιχειρήσεις.
Φτιάχνουν ένα σχολείο που τα παιδιά από μικρά θα διδάσκονται ότι «ένα δίκιο υπάρχει», αυτό των πλουσίων και «μια κοινωνία, ο καπιταλισμός». Αυτό το σχολείο παραπλανητικά το ονομάζουν «νέο», «καινοτόμο», «ανοιχτό στην κοινωνία», «πράσινο σχολείο», κτλ. Για να «το περάσουν», προωθούν την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τα 800-πιλοτικά ολοήμερα Δημοτικά.
            Τα πράγματα είναι απλά:
            Σήμερα έχουμε ανάγκη από μια λαϊκή παιδεία, ενιαία δημόσια και δωρεάν, που θα ικανοποιεί το σύνολο των μορφωτικών αναγκών όλων των νέων.
  • Οι παιδικοί σταθμοί να είναι σύγχρονοι κρατικοί και δωρεάν. Σήμερα με την ευθύνη των δήμων οι ελλείψεις σε προσωπικό είναι μεγάλες και τα προβλήματα με τα κτίρια και τις υποδομές επίσης. Απορρίπτονται παιδιά εργαζομένων, μεταναστών και εξωθούνται στους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.
  • Ένα ενιαίο βασικό 12χρονο σχολείο για όλα τα παιδιά, που όλα θα μαθαίνουν τα ίδια γράμματα. Τι θα πει κάθε σχολείο ή δήμος καθορίζει το περιεχόμενο ανάλογα με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας; Τι θα πει ο σύλλογος διδασκόντων να καθορίζει μαζί με τους γονείς το περιεχόμενο και τα μαθήματα; Είναι σαν να λένε ότι για τα φτωχότερα λαϊκά στρώματα θα δίνεται υποβαθμισμένη μόρφωση!
  • Ένα σχολείο που τα παιδιά θα παίρνουν τη γενική μόρφωση, θα μαθαίνουν τα βασικά για την κάθε επιστήμη και την εξέλιξη της κοινωνίας. Από αυτή την άποψη είναι επιζήμιο ένα σχολείο που θα δίνει λίγη γενική μόρφωση και πολλές πληροφορίες και δεξιότητες και μάλιστα ληξιπρόθεσμες. Αντίθετα, ο μαθητής απ’ την αρχή θα οικοδομεί τη σκέψη του, την αφομοίωση της μητρικής του γλώσσας, για να μπορέσει στη συνέχεια να αποκτήσει τις βάσεις σε όλα τα μαθήματα
  • Ένα σχολείο όπου οι νέες τεχνολογίες, οι υπολογιστές θα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που θα το πιάνει στα χέρια του ο μαθητής, όταν θα έχει αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις, για να το χρησιμοποιήσει, όπως πρέπει. Τι νόημα έχει να το βάλουνε κι αυτό από την Α’ δημοτικού; Δεν μπορεί ο υπολογιστής να υποκαταστήσει το βιβλίο. Πρέπει απ’ την πρώτη δημοτικού οι μαθητές να ξεροσταλιάζουν μπροστά σε μια οθόνη; Εμείς θέλουμε οι μαθητές να μπορούν να διαβάζουν, να τρέχουν και να παίζουν, για να αναπτύσσονται κανονικά ψυχικά και σωματικά.
  • Ένα εκπαιδευτικό σύστημα που η λειτουργία του θα είναι αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Τι θα πει οι εκπαιδευτικές μονάδες να πάνε στους δήμους; Μήπως όταν πέρασαν τους παιδικούς σταθμούς στους δήμους είδαμε χαΐρι; Πληρώνουμε υπέρογκα τροφεία, οι εργαζόμενοι «σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι», οι παιδικοί σταθμοί κλείνουν λόγω των οικονομικών δυσκολιών των δήμων.
  • Ένα εκπαιδευτικό σύστημα, χωρίς καμία επιχειρηματική δράση. Τι θα πει «εναλ-λακτικές πηγές χρηματοδότησης»; Τι θα πει ο Σύλλογος γονέων μαζί με το σύλλογο δασκάλων θα εξασφαλίζουν τα έσοδα για τη λειτουργία του σχολείου;
  • Η ανώτατη εκπαίδευση να είναι ενιαία δημόσια και δωρεάν. Χωρίς κατηγοριο-ποιήσεις, πολυδιάσπαση και πιστωτικές μονάδες, ούτε και αναγνώριση των ιδιωτικών κολλεγίων. Ανώτατη εκπαίδευση, που θα παρέχει την απαραίτητη επιστημονική γνώση και πτυχία, που θα αποτελούν το αποκλειστικό εφόδιο για την εργασία.
  • Μεταλυκειακό σύστημα δημόσιων διετών σχολών επαγγελματικής εκπαίδευσης. Που θα αντικαταστήσει τα ΙΕΚ και την κατάρτιση, που δίνει μιας χρήσης γνώσεις και δεξιότητες, τις οποίες οι νέοι καλούνται να ακριβοπληρώνουν.
             Τα προβλήματα της εκπαίδευσης μπαίνουν επί τάπητος και στις τοπικέs εκλογές. Κι αυτό γιατί ο «Καλλικράτης» προβλέπει να αναλάβουν την ευθύνη των σχολείων οι δήμοι και οι περιφέρειες. Πρακτικά, δηλαδή, θα επιταχυνθεί η πορεία εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης. Αυτά που σήμερα βλέπουμε στους παιδικούς σταθμούς, θα επεκταθούν σε όλες τις βαθμίδες.
            Οι θέσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης έχουν στο επίκεντρο το δικαίωμα των νέων στη μόρφωση, το δικαίωμα των οικογενειών να σπουδάζουν τα παιδιά τους σύγχρονα, σωστά και χωρίς να πληρώνουν δυο και τρεις φορές. Στο κέντρο της προσοχής βρίσκονται και οι εκπαιδευτικοί που πρέπει να απολαμβάνουν το δικαίωμα στη σταθερή μόνιμη εργασία με μισθούς που να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες και υποχρεώσεις τους.
            Οι θέσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης προσβλέπουν σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δε χωρά μέσα στο πλαίσιο μιας οικονομίας και κοινωνίας, η οποία στόχο έχει να διασφαλίζει τα κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων. Προσβλέπουμε σε μια κοινωνία, χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
            Ούτε μια ώρα χαμένη!
            Από την πρώτη μέρα καλούμε τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, όλους τους εργαζόμενους να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους, μέσα από το ΠΑΜΕ και τα συνδικάτα, τους συλλόγους εκπαιδευτικών, το Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων και τις μαθητικές κοινότητες, τους συλλόγους γονέων. Να οργανώσουν από την πρώτη μέρα την απάντηση, τον αγώνα τους, παρά τις προσπάθειες των συνδικαλιστικών ηγεσιών ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ – ΟΛΜΕ – ΔΟΕ. Να απαιτήσουν να μην περάσει το «νέο» σχολείο της εμπορευματοποίησης και να διεκδικήσουν μια πραγματική λαϊκή παιδεία, δημόσια και δωρεάν, που να παρέχει υψηλού επιπέδου σύγχρονη μόρφωση.
            Αντίσταση-Απειθαρχία-ανυπακοή για να μην περάσει το σχολείο της αγοράς.  Τώρα! Κίνημα, αγώνας, Ενιαίο Μέτωπο Εργατικών Συνδικάτων-Γονέων-Εκπαιδευτικών-Μαθητών, για να μην περάσουν τα 30αρια τμήματα, η αυταξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τα 800-πιλοτικά ολοήμερα Δημοτικά.
Τώρα αγώνας για τη Δημόσια Δωρεάν Ενιαία λαϊκή παιδεία των σύγχρονων αναγκών μας. 
ΒΑΣΙΛΗΣ   ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ
Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ   ΝΤΑΓΚΑ
Υποψήφια Δήμαρχος Γρεβενών 
ΜΑΡΙΑ   ΤΖΙΩΛΑ
Υποψήφια Δήμαρχος Δεσκάτης