Η τέχνη στην υπηρεσία του αγώνα! Της υποψήφιας Δημ. Συμβούλου Πύργου Μαρίας Τζίμη – Παρασκευάκου

ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΗΜΑ

Μας ήρθανε, μας ήρθανε, τρεις μάγοι με τα δώρα
Σ’ ένα κουτί μας φέρανε , χρησμούς απ’ την Πανδώρα
Έλα – έλα χρησμούς απ’ την Πανδώρα
Τακίμια ήτανε κι οι τρεις, ΤΡΟΪΚΑ τους φωνάζουν
Γυρνάνε την υφήλιο και τους λαούς τρομάζουν.
Έλα – έλα και τους λαούς τρομάζουν
Δεν είναι σαν και τους παλιούς, με μούσια και χιτώνες
Φοράνε τα κουστούμια τους, χρυσά κουμπιά, κορώνες
Έλα – έλα χρυσά κουμπιά, κορώνες
Σμύρνα , λιβάνι και χρυσό, δεν είχανε να φέρουν
Μα, μέτρα αντιλαϊκά , για τον λαό προσφέρουν.
Έλα – έλα για τον λαό προσφέρουν
Άστρο λαμπρό τους οδηγεί στον Έλληνα μεσσία
Και εντολή του δίνουνε, « τον Έλληνα θυσία »
Έλα – έλα , « τον Έλληνα θυσία »
Κι’ αυτός ως πάντα πρόθυμος, και ως καλό τσιράκι
Αρχίζει αμέσως τη δουλειά, με κέφι και μεράκι
Έλα – έλα , με κέφι και μεράκι
Σηκώνει τα μανίκια του και λέει σ’ όλους «ΠΑΜΕ»
Πιάνουμε αύριο δουλειά και τον λαό «πηδάμε»
Έλα – έλα , και τον λαό «πηδάμε»
Πίσω του στοιχειωθήκανε, δημίων διμοιρίες
Του  ‘Χάρβαρντ’ τα καλόπαιδα , φιλόδοξες κυρίες
Έλα – έλα , φιλόδοξες κυρίες
Δώδεκα μήνες πέρασαν, πέρασε ένας χρόνος
Αβάσταχτα τα μέτρα τους, αβάσταχτος ο πόνος
Έλα – έλα , αβάσταχτος ο πόνος
Μέτρα δεκάδες πήρανε, πολύ καλά τα ξέρεις
Δεν είμαι εγώ που θα στα πω, Εσύ τα υποφέρεις
Έλα – έλα , Εσύ τα υποφέρεις
Δεν τόλμησες, δεν πίστεψες, Τότε να αποδράσεις
Μα, ΤΩΡΑ ήρθε ο καιρός, στα μέτρα τους να δράσεις
Έλα – έλα , στα μέτρα τους να δράσεις
Και τώρα αν θα ξαναβγεί και πει σε όλους ‘πάμε’
Εσύ στην αντεπίθεση, στους δρόμους με το Π.Α.Μ.Ε
Έλα – έλα , στους δρόμους με το Π.Α.Μ.Ε

Κι’ αν πεις καλά πως τα ‘γραψα ,πως είναι ωραίο ποίημα
Πάρε την απόφαση, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΗΜΑ
Έλα – έλα , ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΗΜΑ
Την Κυριακή στις εκλογές, με κόκκινο ν’ απαντήσεις
Και ΛΑΊΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ , με τόλμη να ψηφίσεις
Έλα – έλα , με τόλμη να ψηφίσεις

                                                 



Η ΟΡΓΗ

Δεν είμαι εγώ, σπορά ηρώων , ο πλαστουργός νέας ζωής
Εγώ είμαι τέκνο της ανάγκης, εγώ  είμαι τέκνο της ΟΡΓΗΣ
Δεν έχω, στάλα θείο πνεύμα, να σώσω, ‘σένα που πεινάς
Μα, ξέρω τι θα πει αγώνας, και με αυτόν,  ότι θα φας

Δεν ζω, μ’ εικόνες φαντασίας, με του μυαλού συλλογισμούς
Μα, νοιώθω ΟΡΓΗ –θυμό – μανία , θύμα στους εξευτελισμούς
Δεν έχω λόγια να σου τάξω ,δεν είμαι εγώ δημαγωγός
Μα, ξέρω στο κάθε σου αγώνα, δίπλα σου να ’μαι αρωγός

Δεν ξέρω νανουρίσματα,  και λόγια για  στοργή
Μα ξέρω την διέξοδο , σε κάθε σου ΟΡΓΗ
Την   ΨΗΦΟ κράτα στο’ να  χέρι, ψάξε τον ένοχο να βρεις          
Και να ‘σαι σίγουρος στο τέλος , θα είσαι εσύ ο ΝΙΚΗΤΗΣ 
Δεν είναι ψήφος, είναι βόλι, σ’ αυτούς που σε αυτοκτονούν
Σ’ αυτούς που χρόνια σε εμπαίζουν, την ψήφο σου να αποσπούν
Δεν είναι ψήφος, είναι βόλι, στα μέτρα τους ακύρωση
ΤΩΡΑ μονάχα ένας δρόμος Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

                                 Μαρία Τζίμη – Παρασκευάκου
                        Υποψήφια Δημ. Σύμβουλος Πύργου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Ελλάδας

Άλλος ένας εργάτης έχασε τη ζωή του Νέο θανατηφόρο εργατικό ατύχημα σημειώθηκε σήμερα σε οικοδομή στον Πειραιά, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζω...