Η ΤΕ Γρεβενών του ΚΚΕ κατέθεσε στεφάνι για την εργατική Πρωτομαγιά

 


Η ΤΕ Γρεβενών του ΚΚΕ για να τιμήσει την εργατική Πρωτομαγιά κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο της Εθνικής Αντίστασης στα Γρεβενά. Tο στεφάνι κατέθεσε η Ντάγκα Παναγιώτα, γραμματέας της ΤΕ Γρεβενών του ΚΚΕ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΓΡΕΒΕΝΩΝ

  Αποτελέσματα εκλογών στον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε Γρεβενών στις 8 Ιουνίου 2026 1η ΔΥΝΑΜΗ Η  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΜΕ ΑΝΟΔΟ...